1 Yorum Siyah 11 Temmuz 2012 Çarşamba
 
Bu oyun sandığınızdan daha zevkli.İnşaat yapabilirsiniz , hayatta kalma moduyla canavarlara karşı yaşam mücadelesi verebilirsiniz , adventure gibi oyun mapleriyle eğlenebilirsiniz.Minecraft texture packlerle arayüzü değişir.Normal texture packi eski olduğu için herkes sevmeyebilir.Ama bu dert değil.İstediğiniz texture packi indirip onunla oynayabilirsiniz.Minecraft orjinal sitesinden parayla satınabilirsiniz.Eğer ben para veremem diyorsanız korsan olarak indirme linkleri var
.Aşağıda bu linklerden indirebilirsiniz.

Gameplay videosu :


                
Orijinal olarak satın almak için :
www.minecraft.net
İndirme linki:

Yorumlar ;

12 Kasım 2013 15:04 []

minecraftı açamıyorum beyazz bi ekran geliyo üstünde yaazı yazıyo ama anlamadım bi yardım ed abi 5 aydır deniyorum


Yorum Yap ;